torsdag, augusti 31, 2006

Tjaaaaaat

Okej då jag webloggar väl lite då!!!

Hej världen! Jag mår bra och har gjort det den sista tiden faktiskt. Min .....särbo..... har haft en lite jobbig period som jag har gjort mitt bästa för att ta henne igenom. Hoppas att jag har varit tillräcklig och så, jag har iallafall gjort mitt bästa!! :D

På tal om det... FAN VA BRA DET BLEV!!!

Annars har det säkert hänt en hel del kul grejer........ inte vet jag!!

Anna å Kenta, köp den där jäkla lägenheten nu då! Behöver folk i Gävle som tjatar på min Mrs E att flytta hit................ fastän jag vet att det är rättså omöjligt nu.....

Nån som har ett grymt jobb i Ösund att erbjuda? Hittelön utlovas!!!! Fan va skönt att ta ett friår och bara glida runt. Skulle va helt gudomligt.......

Gävle bra stad...... tycker om!



Varför skriver jag här?

Why god, whyyyyyyyyyyyy?!?!?!?!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu var vi ju faktiskt överens om att du INTE skulle flytta tillbaka till Ö-sund. Ett löfte är ett löfte... Svikare!

8:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Vet att du är en underbar "ta om handare" Den BÄSTA!!!
Får väl se i framtiden hur det blir i matchen mellan Gävle/Östersund....0-1 till Östersund......elleeeeeeeer????

10:47 fm  
Blogger Swamp said...

...mutor emottages.

10:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home