fredag, juli 07, 2006

Helgjobb

Så sitter man helt ensam och tycker synd om sig själv igen då...
. . . . . g ä s p . . . . .
Börjar bli lite trötter, det är de här timmarna som är drygast. De mellan 20 och 06 typ...
Har gått in på espresson, hoppas det hjälper.

Mulade just i mig en skål jordgubbs. Grymt nyttig man kan va då, istället för nåt gammalt skabbgodis från Herr Godisautomat! Fast de fick ett lager O'hoy över sig... och nåra skopor glass. Muuummms!!!

Det blev iallafall Brämmen idag, faaan va varmt å gött de va då! Typ 23 grader i vattnet. Lite mer alkohol och mindre jobb så skulle den här veckan kännas som utomlands! Möttes av några droppar sommar-regn på väg hem därifrån men det känns som det kvittar. Krävs mer än nåra futtiga droppar vatten för att spoilera mitt glada sommarhumör!! Jag är så GLAAAAD!!!!

Undrar om det är vädret som gör mig glad eller något annat... :D
På tal om ingenting, jag ska ta en liten sväng till Ö-sund nästa vecka. Drar upp på måndag och blir kvar några dar. Minisemester... Men oroa er inte Gävlebor, jag kommer tillbaks innan helgen. Jag blir så illa tvungen eftersom jag ska va Troja-vakt en vecka då. Lillvoffsen!!! Ska bli skitmysigt, och man slipper va så ensam på kvällarna...

Anyway... innan det blir det ett par dagar på stranden och ett par nätter på jobbet.

Gonatt!

1 Comments:

Blogger Zakko said...

Du, det där med tom blogg verkar ju inte funka sådär jättebra. Visste nog att det skulle vara svårt att hålla sig ifrån skrivandet... Vi hörs!

2:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home