lördag, september 02, 2006

Hurtbulle

Fy fan va duktig jag är. Eller kanske ska ge Ogis cred, de va han som tvinga ut mig på en löprunda. Shiiiit va jävla jobbigt.... va kan det bero på?? Jag tränar ju en hel del..... eller?

Vi hann inte långt förrän ja va tvungen att dra lite lite på Andreas hypertempo litegrann, exakt hela vägen ner till gångtakt. Efter en stunds powerwalkande med symptom som hyperventilering och svartnande framför ögonen va man redo för en liten ökning igen. Fortsatte så ett par gånger, intalade mig själv att det är det här som är intervallträning...

Tog mig hem till slut iallafall, tillsammans med lilleftersvetten Allan!!!
Börjar få normal hjärtrytm nu iallafall. Kanske hinner återhämta mig innan kräftorna ikväll som det tydligen blev ändå!! Fasen va mys!!!

Nu ska ja åka å inhandla kräftor & öl. Ses ikväll va??!

1 Comments:

Blogger Weetzia said...

Stackars vännen då *asg* Synd att det ska vara så otrooooooligt trist att springa...annars hade jag gärna följt med nån gång. Kanske blir sen när jag har nån mysig att springa med =).

Jag vill vara med ikväll !!! JAG VILL JAG VIIIIIIIIILLLLLLL.... Ät nån kräfta åt mig med....men suug fan inget...helt vidrigt.
PÖZZEN

4:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home