måndag, juli 10, 2006

Ombord X2000 Gä-Ös

Internet...
Det måste ju finnas fler bra sidor på det där nätet än de typ 5 som man är inne på varenda gång man sätter sig framför datorn. Det e inte ens en överdrift. Tjuvlyssnat, Aftonbladet, Buzz, Break och nån gammal blog är det enda jag surfar runt på. (några till sent på natten ensam i min lägenhet men det hör inte hit.....)

Har du nån skitbra sida?? Ge mig!!!

Fan va skönt de e att ha internet på tåget iallafall, så man kan hålla sig ajour på vad som händer på mina 5 sidor. Hmm, det va nog första gången ja använder det uttrycket, ajour. Blev det rätt? :)

Snart framme i gamla goa Östersund!

3 Comments:

Blogger Mandragora said...

vadå gammal blogg?!

9:25 fm  
Blogger laocoon said...

Sluta klaga på våra bloggar!

6:30 em  
Blogger Zakko said...

Du kan ju alltid surfa efter en bil til mig. Har inte kommit så mycket längre än till blocket.se och det räcker inte så långt. Om du ser en Renault Clio (sport) som ser lite övergiven ut kan du väl höra av dig. De verkar vara lite sällsynta...

En lite rolig sida är entensity.net, lite som buzz men kanske inte riktigt samma länkar.

Ha det och hälsa alla!

2:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home