måndag, september 04, 2006

Finally...

Äntligen måndag. Egentligen är det rättså skönt när helgen kommer men det dröjer ju inte länge innan man kommer på att det är flera dar tills man får gå till jobbet igen. Förstår inte varför man måste ha 2 hela dagar ledigt. Finns ändå inget att göra.... Borde va 7-dagars-vecka.

I helgen hade vi iallafall en liten mini-kräftskiva. Halvspontant men ok ordnat ändå om ja får säga det själv, med pajer å efterätt å grejer!! Synd att inte alla kunde vara här bara....

Förövrigt har jag kommit in i en period av BF2-spelande. Inte alls bra, tar upp alldeles för många timmar per dag. Måste komma över det..... Synd bara att BF2142 kommer om 1,5 mån, då lär man ju bli beroende igen ett tag. Råkade förboka det idag.... :D
Vilken spelnörd man kan va ibland. Jag skyller på höstvädret.....

2 Comments:

Blogger Weetzia said...

BF2142....jag utmanar dig !!!! Den som vinner mest tid med denna underbara person får en...en... ja..du får bestämma. . jag vet inte vad du gillar. Tävlingen börjar när spelet anlänt.

Angående kräftskivan är jag måttligt road över att jag låg hemma i sängen istället för att kunna vara där med er =) Tur man fick en glimt på webcam iallafall... Ni var sååååååå fina =) Kramiz

4:35 em  
Blogger Zakko said...

En fråga: Vad, vad är det som är på nedersta bilden till höger? Det ser helt underbart ut!
Angående första stycket. Har ingen kommentar förresten. Förstår inte riktigt vad du menar?

6:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home