tisdag, september 26, 2006

Ångrat mig...

Jag tänkte ju vara här i Gefle i helgen... men jag ändrade visst mig! Nu bär det av till Üstersünd på freitag!!! Mumsfillibabba!!
Undrar om man kan få hämtning av nån när man kommer?

Förlåt Klärtan!!!! :D


----------------------
Gävle C - Östersund C
fredag, 2006-09-29
18:04 - 22:18
1 Vuxen à 308 SEK
Biljett: Just nu 1 kl
----------------------


Förresten, kom ihåg att kolla hur mycke vi Lottovinner imorrn!

Ikväll blir det hockey, Brynäs - Malmö. Värsta hatmatchen i familjen Ogis, spännande.
Och igår vare fotboll. Hela årets sporttittande komprimerat på två dar Effektivt å bra!

Snart är det sommar igen!!!!


...eller?

5 Comments:

Blogger Weetzia said...

Whhiiiiiihiiiiii *hoppar och studsar* Underbaaaaaaaaaara människa !!!!!!! INGEN är gladare än jag =D. Jättekramen

4:37 em  
Blogger laocoon said...

hatmatch? sen när håller jag på malmö och ogis på brynäs?

9:12 fm  
Blogger laocoon said...

och varför har du lagt in den här bloggningen två gånger?

11:29 fm  
Blogger Swamp said...

hmm.... är inte han från Gävle och du från Malmö? Det har jag alltid trott....

2:44 em  
Blogger Swamp said...

...och 2 ggr för att den va så jävla fin!

2:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home