söndag, september 17, 2006

2 ripor & mysöveraskning

Resultatet av jagandet ökade med 2 st fina ripor när jag & mamma va iväg igår. Ska väl upp på fjället å fixa ett par till först, men efter det bjussar jag (via mammsen troligen) på fågelmiddag här!!

En grej hände mig igår...
Vi hade bestämt att vi skulle iväg och bowla på kvällen, så jag laddade upp med min bästa vinnarskalle och åkte in på stan. Konstigt nog skulle ja träffa E vid Domus, och inte vid bowlinghallen. Trodde det berodde på att vi skulle hitta på nåt innan... När jag väl träffade henne drog hon iväg mig och berättade att vi skulle kanske ut på O'learys en sväng efteråt med nå polare till henne. Passar ju strålande att jag slet på mig en gammal bowlingtröja... kul...
Jaja, vi kanske hinner hem en sväng emellan, så det ordnar väl sig. Vi fortsätter gå och jag är inte riktigt med på noterna... vart tar hon mig??? Till slut går vi in på ett hotell.... whyyy? Jag antar att det är hennes vänner som sitter där och förfestar, och hon fintar mig med att tycka det är konstigt att det inte hörs nåt från rummet...
Går in i rummet, och möts av en tom dubbelsäng och massa ost, kex, vindruvor, vin å grejer uppdukat!!! En hotellnatt för två inbokad. Liiiiiite överaskad kanske!! En spontan hotellnatt är inte nåt man får varje dag... vrålmysigt!!!!!!
TACK!!

Satt och drack vin å mös några timmar innan vi tog en sväng på stan å drack lite sprit å dansade. Sen gick vi hem och ....sov!! Myspys!!!!!!!!


Nu ska jag snart åka hem.... fan va fort veckan gick! Blir nog tvungen att återkomma å det snaraste till den här staden. Hörrni Gävlebor, vi syns imorrn!!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag vill oxåååå bli bjuden på hotellnatt o mys...=( tror jag ska bli bästis med din E (eller skaffa mig ett kex) hmmm

8:37 fm  
Blogger Weetzia said...

Hoppas på att få dela stuga med er i Nyår iallafall =) Kommer bli underbart toppen !!!! Måste fixa med lite grejs bara.

Kommer snart ner å våldsgästar hos min darlig igen...får ta en trevlig kväll med mys tillsammans allihopa då tycker jag.

2:17 em  
Blogger Weetzia said...

glömde en sak.....

VASSÖGO goding =)

2:18 em  
Blogger Zakko said...

Hej! Hoppas att du överlevde chocken...

7:08 em  
Blogger Swamp said...

...ja de gjorde jag väl.....

10:13 em  
Blogger Weetzia said...

.....knappt skulle man väl kunna säga endå....

9:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home