fredag, oktober 13, 2006

Bestman!!!!

Fick ett samtal igår, från min bästis (hihi) Dohl. Han frågade om jag ville vara bestman på hans bröllop!! Shit vilken fråga... klart att jag vill!!! Blev lite fuktigt i ögonvrån faktiskt. Gullig han är då!!!
Sen insåg jag vad man måste göra som bestman. Huvva! Måste hålla tal å grejer!!! Usch.... inte tycka om... Men man får väl stålsätta sig, det är ju lätt värt det!

Nu har jag bokat stuga i Järvsö till nyår iallafall. 6+2 bäddar var det. Först till kvarn!! Anmälan skickas som kommentar till det här inlägget. Som vanligt är jag inte främmande för mutskandaler. Ju dyrare desto större säng!


Näe, nu måste jag börja knåpa på ett tal.....

4 Comments:

Blogger laocoon said...

japp, jag är först med att anmäla mig, och du vet ju redan vad du får som muta...

12:59 em  
Blogger Weetzia said...

Jag anmäler mig.....måste ju hoppas endå =). Men om det är så att någon annan vill ha min plats innan jag vet mer om jobbledigheten så får den det..... Min muta vet du nog också...skulle jag tro =)

3:26 em  
Blogger Zakko said...

Men huvva vad kul för A! När blir det vackra bröllopet av? Måste kännas riktigt ärofyllt (och pirrigt) att få en så viktig roll i det hela! Massa lyckönskningar från mig.

10:07 em  
Anonymous Anonym said...

Jag och KF följer så klart med, men jag tror att stugan blir lite liten. Förra året är jag helt säker på att vi hade 8 riktiga bäddar + en soffa som funkade som bäddsoffa.

9:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home