måndag, oktober 02, 2006

Helg? Va?

Jaha... den här helgen tog ju slut innan den började... fan va kort den va!!

Den började inte så bra. Satt på tåget i 70 min innan vi kom iväg från Gävle. De va en vagn som började ryka som de bytte. Efter det tänkte väl herr tågförare att vi måste tjäna in tiden, så resan blev den skakigaste och ryckigaste nånsin!!
Resan va annars helt kass också:
* Störde mig på alla som stod och viftade frenetiskt precis bredvid min plats pga en dörr som va halvblind.
* Min mobil störde mp3spelaren så helt sonika blev det MEGAvolym så mina trumhinnor bytte typ plats med varann
* Jag va 1 h sen.
* 1-klass-stolarna va fan inge större eller bättre än de för "vanliga människor".
* Mobilen åkte i golvet typ 6 ggr pga vrålhastigheten på tåget.

Lite bitter var jag nog minsann.

Fast det gick över när jag smög in på krogen, lite lullig från ensamvindrickning på resan, och fick lite love från min darling!!! Då blev resan helt plötsligt så jävla värd!!!

Blev en stabil berusning på fredagen, som toppades med en ännu stabilare på lördagen. Födelsedagsfest! Väldans trevligt nytt folk!! Kul!!!!


Men sen va helgen slut, typ innan den började som sagt. Suck...... Fuck.......



ps. Ingen lottovinst i helgen, ni e ju helt värdelösa!!!!

2 Comments:

Blogger laocoon said...

Hallå? Struntade vi i lottodragningen i onsdags eller snodde du alla pengar vi eventuellt vann?

11:56 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja, jag tog dem.....

2:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home