onsdag, januari 03, 2007

GOTT NYTT ÅR!!

Så, då var ett nytt år igång. Hoppas det blir det bästa året nånsin!!

Nyårsfirandet blev jäädrans lyckat måste jag säga. Eller vad tycker ni? Jag hade iallafall svinkul. Toppen på lilla moset var att jag blev chocköveraskad av en viss flicka som så lämpligt hade vägarna förbi Järvsö just den här helgen... Faan va oväntat!!!! Och extreeemt roligt. Tack darling!! :D

Jaja, nu siktar vi väl på midsommar då... Samma gäng, samma glada humör, samma röj!!!!

Det ligger en del bilder på min Diino. Finns en massa fler också om nån vill ha. Här är ett litet urval:

Den sista är ju så jäkla söt. Bästa bilden på Anna nånsin?? Det är väl Anna? Lite svårt att se...

2 Comments:

Blogger Weetzia said...

Fy fa va ovärdeligt HAHAHAHAHA
Om jag inte minns fel ska det finnas en ungefär lika fin bild på dig som på anna......eller ???hehehe

12:20 em  
Blogger Swamp said...

Det kanske fanns.... :D

12:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home