onsdag, januari 10, 2007

Nytt år, nytt garv!

Så nu är det år 2007 då.... och jag har två nyårslöften i år!!

- Träna mer än 2006 (redan klart, typ)

- Nytt skratt. Kolla weetzias blogg så hör du hur jag kommer att låta i år.



Och nu vet jag varför man inte är lika pigg å glad nu som på sommaren... solen går ju knappt ens upp över husen på dagarna. Typ en timme eller nåt får man lite sol här där jag sitter. Jävligt upplyftande.

I helgen får ingen hitta på nåt kul, för jag ska sitta på jobbet HELA helgen. Och om nån gör nåt kul så behöver denne inte berätta det för mig. Om det inte blev misslyckat, då vill jag höra om det!


Oj, nu blev det mycke blogg på en gång. Måste lugna mig nu.....

1 Comments:

Blogger Zakko said...

Tack för påringningen igår, det värmde. SMS:et höll väl inte riktigt lika hög standard =)

Blir spännande att se hur det går både med träning och skratt!

5:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home