torsdag, juli 20, 2006

Allergisk?!


Igår blev det grillning, fika och bio. Pirates of Caribbean. Bra skit!

Fan jag tror att jag har blivit allergisk igen på gamla dar... Har trott att jag har varit tok-förkyld ett tag nu men så fick nån den brillianta idén att det kanske är allergi... Så nu har jag knaprat piller i ett par dar och helt plötsligt är jag typ frisk!! Woohooo!!!

Annars då.... semestern är fanimej inte långt borta nu, 2 ynka dar! Se blir det en heeel vecka yrsel. Ska bli såå härligt att komma upp till Östersund igen äntligen!!!!!
Blir kanske ingen kanotpaddling i helgen förresten, vi får se. Min budget har katastrof-spruckit den här månaden, fattar inte ens vart fan slantarna har tagit vägen. Tror att jag kan ha blivit bestulen. Som grädde på moset fick jag räkningen från vår varuautomat här på jobbet idag. 437:- Billigt!!!

Näe.... va ska man gö nu då... jobba lite kanske...

Kolla på den här: "Pick a Number"

2 Comments:

Blogger Zakko said...

Är det stackars lurv-Troja du är allergisk mot? Kan inte tänka mig att du skulle känna av henne, hon får väl inte vara i säng eller soffa!

Vet inte om jag fattade "Pick a Number"-länken.

Ses säkert på Yran, ha det!

9:45 fm  
Blogger laocoon said...

sluta förneka att det är hunden du är allergisk mot! Skulle vi paddla kanot i helgen? Jaha, jag trodde att vi skulle ut och äta på fredag och ut och festa på kvällen... Vem har jag pratat med?

10:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home