onsdag, januari 17, 2007

Inta bara nytt garv

Så, nu har mitt nya liv börjat. Har tränat idag igen... och nu kom jag just från ett intropass spinning. Jävulen va jobbigt!! Men himlarns kul! Lutar nästan åt ett spinningkort.
Är det lite tjejigt med spinning? Nääe.... eller? Kom igen, peppa mig nu!!! :D Även råcoola killar som jag kan ju gå på det. På intron idag var det jag, tre damer 45+ och en råbiffig kille, och både han och jag tyckte det va skitkul! Jag hade nog gått därifrån om det bara hade varit jag och damerna....

Annars då.... ja..... jo, jag såg Filip o Fredrik på stan igår. Antar att de höll på att spela in 100 höjdare eftersom de filmade den där gubben som predikar om jordens undergång, ni vet han som cyklar med flaggor å grejer på cykeln. Har några sköna minnen från honom när han står och skriker utanför tentafönstren på skolan. Hyffsat svårt att koncentrera sig! :D

På fredag drar jag till Anders "Dohl" Görling och Jaana i Helsingborg. Ska bli sviiiinkul att träffa dem!! Men innan dess ska jag övertidsjobba två nätter jag har tagit på mig. Suck, känns lite motigt nu... men det är bra pengar!


Nu vare slut!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

har inte sett den där gubben på ett tag, sist jag såg honom hade han rakat sig och skaffat ny cykel (fortfarande med plakat dock). Tjejigt med spinning? Nädå... Själv har jag lyckats lura med Fia på Aerobics 2 ikväll... ses kanske på gymmet, du verkar ju ha blivit träningsnarkoman... eller?

9:16 fm  
Blogger Swamp said...

Ja, värsta träningsnarkomanen!!
Badmintonen blev inställd idag så jag funderar på att ta ett spinning/gympass istället. Det låter väl bra!

Antar att du klarade dig från kräket, grattis!

2:44 em  
Blogger Zakko said...

Spinning är kul, för alla! Stå på dig. S träffade för övrigt på Mr "Sverige ut ur EU" i Avesta för nåt år sen, med cykel och allt...

4:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home