fredag, juli 21, 2006

Underbara veckodag

Fredag, var har du varit hela mitt liv... eller tidigare i veckan iallafall. Saknar dig när du håller dig borta från mig så här länge.

Ikväll blir det nån slags gettogether med lite käk å lite vin/öl/nåannat. Vi firar ju SEMESTER!!! Tror minsann det blir en bit stekt djur och rövin för mig Fasen va göttigt!!

I morse... ja... fyyyyy faaaaaaaan va trött ja va! *underdrift*
Råkade prata lite för länge telefon inatt, men det var väääärt varenda svordom imorse! :D
Undrar om de som måste sitta brevid mig här idag tycker det också, prioriterade liksom bort dusch och andra oviktiga grejer i morse...

Jag har hittat ett hus som jag ska köpa och renovera! Iallafall verkade det som en guld-idé imorse på hundpromenixen. Ligger precis brevid mig och är ett gammalt nergånget ruckel som bara står tomt. Kan fan inte kosta många kronor. Eller? Ska ringa nånstans idag och fråga vem som äger det och så. Nån som vill ha ett sommarprojekt med mig? Vi kommer att tjäna storkovan på den här investeringen!!!

Det här fick mig iallafall att piggna till imorse, ett av de roligaste klippen nånsin:

7 Comments:

Blogger Mandragora said...

det funkar inte med filmen..kanske pga att jag är på jobbet?

10:56 fm  
Anonymous Anonym said...

Eller för att du är kass...

11:14 fm  
Blogger laocoon said...

hahaha det där var det sötaste jag har sett idag...

12:10 em  
Anonymous Anonym said...

...och då vaknade du ändå brevid Ogis! :)

1:36 em  
Blogger laocoon said...

nej, jag vaknade inte när han gick upp mitt i natten. I så fall hade han varit sötast... :)

2:16 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken underbart söt liten ...ehmm.. eller ganska stor söt sak =).

8:06 em  
Blogger Zakko said...

Härmapa! Sjökon är min, bara min! Hon eller han) är lätt det sötaste som skapats i hela världen. Lycka till med sommarprojektet. Det skulle faktiskt vara hur kul som helst att fixa ett ruckel.

12:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home